Forum Strona uczniˇw i absolwentˇw 43 gimnazjum w úodzi Strona G│ˇwna Strona uczniˇw i absolwentˇw 43 gimnazjum w úodzi

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

pozdrawiam!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona uczniˇw i absolwentˇw 43 gimnazjum w úodzi Strona G│ˇwna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 18:21, 08 Kwi 2014    Temat postu: pozdrawiam!!

Z powiekszaniem ust radze ci isc do Jethona, jak urzadzi cie tak, jak mnie, bedziesz takze sfrustrowana, wstretna brzydka baba.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wsta┼éam i zawsze mysla┼éam co tu zje┼Ť─ç na ┼Ťniadanie a dzi┼Ť mi si─Ö nadal nie chce jes─ç tylko pi─ç ,poza tym czuje si─Ö dobrze i mimo kr├│tkiego snu nie czuje sie niedospana nawet mam powera.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeciez to on został oszukany....
[link widoczny dla zalogowanych]

?? [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝na.
Jak nagle pu┼Ťci┼éo a┼╝ sie dziwnie czu┼éam- przyzwyczai┼éam si─Ö do tego po prostu. ubezpieczeniow─ů.To wsio.A nieeeeee,jeszcze ostatnie wypisy ze szpitali - przyda┼éy si─Ö.Zasada g┼é├│wna :im mniej masz,tym mniej musisz pilnowa─ç)))Olala,trzymaj si─Ö,nie ┼éam si─Ö,b─Ödzie dobrze,innej opcji nie ma !!!I I powtarzaj to sobie jak mantr─Ö !!! Pozdrowionka. to my w sobie musimy zbudowa─ç barier─Ö ochronn─ů. Zdecydowanie ┼╝elowe moja stylistka pracuje na firmie CHRISTRIO Basic One a bia┼éy ┼╝el ma w p─Ödzelku firmy CND na uzupe┼énienie zawsze chodz─Ö raz w miesi─ůcu lub nawet przed┼éu┼╝a si─Ö do p├│┼étora miesi─ůca [link widoczny dla zalogowanych]
Nic nie wyp┼éyn─Ö┼éo ani rano ani przez ca┼éy dzie┼ä... Hehe, jakby┼Ťcie pozna┼éy Pana Rogowskiego w realu i poza serialem to zmieni┼éyby┼Ťcie zdanie i to szybko. chcia┼éam tr├│j fazowy rozgarnieta ekspedj─Ötka mi go poleci┼éa ale tam nic nie jest napisane ze to tr├│jfazowy i nie wiem sama Hej,Agamadrid, jeste┼Ť tu jeszcze? Trade na ┼Ťl─ůsku jest wiele ---jest g┼é├│wny i s─ů oddzia┼éy??????????Wi─Öc morze si─Ö jednak mijamy na korytarzu,lub nawet rozmawiamy w biurze.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH???????????????????????????? Dodam, ┼╝e mam 2 dzieci, a wkurzy┼éa mnie oponka w dolnej cz─Ö┼Ťci brzucha, pod dopasowanymi sukienkami wygl─ůda┼éo jakby mnie wzd─Ö┼éo na maxa . taaaak wiemmm gdzie anetka pracuje jest to salon galaxy group tomasza grabowskiego ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak z tym walczy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wejd┼║ na fanpage na facebooku Pazurki s─ů sexy kliknij lubi─Ö to i zosta┼ä naszym fanem, we┼║ udzia┼é w fajnej zabawie!
[link widoczny dla zalogowanych]
no nic koncze i jakby co moge dac namiary na poznan. Postaraj si─Ö je┼Ť─ç najwi─Öcej jarzyn zielonych, li┼Ťciastych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
charmeuse zgadzam si─Ö,┼╝e one maj─ů super piekne usta!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gula w gardle tkwi┼éa jeszcze jakis miesiac ale z kazdym dniem mala┼éa.No i szyj─ů zanim zacz─Ö┼éam normalnie kr─Öci─ç troche czasu min─Ö┼éo.Apaszek nie nosi┼éam,podobnie jak kole┼╝anka stwierdzi┼éam ze bardziej zwracaja uwag─Ö.A blizna? [link widoczny dla zalogowanych] czy warto tam i┼Ť─ç !!!!
Mys┼éowice maj─ů ┼éadn─ů dokumentacj─Ö na Wilka, te wszystkie sms-y, kt├│re b─Öd─ů ┼Ťwietnym dowodem na rozprawie w sprawie mobbingu. Ciuchy Lopez wcale nie sa w rozmiarze JLO - mam stroj kapielowy JLO w ktory ona raczej by sie nie zmiescila, zwlaszcza w pupie.. Teraz 70 D i jest mi z tym dobrze Boj─Ö si─Ö pope┼énic jaki┼Ť blad i mie─ç problemy z blizn─ů. hmmm. [link widoczny dla zalogowanych]
W┼üOSY, KT├ôRE S─ä G┼üADKIE W DOTYKU I POZBAWIONE ROZDWOJONYCH KO┼âC├ôW. Teraz mam inny problem - okres pojawia mi sie raz na 3 mce a teraz mam jakis taki strasznie sk─ůpy jak nigdy... Je┼║dzi┼éam na nim godzink─Ö ... K┼éadziemy si─Ö na pod┼éodze na plecach i skrecamy glowe raz w lewa raz w prawa strone (glowa ca┼éy czas le┼╝y na pod┼éodze). CZESC JA MAM 24 LATA I KILKA BLIZN NA SWOIM CIELE.BLIZNA 2 CM TO NIE BLIZNA,NIE MA CZYM SIE PRZEJMOWAC.PIERSZA BLIZNE TEZ MAM PO WYROSTKU,DRUGA PO CESARCE TO JESZCZE JAKOS WYGLADA BO NOSI SIE POD FIGAMI ALE NAGORSZA JEST BLIZNA NA BOIM BRZUCHU PO ATAKU WORECZKA ┼╗├ô┼üCIOWEGO KT├ôRY MNIE DOPAD┼ü 6 TYG PO CESARCE.BLIZNA TO TYPOWY BLIZNOWIEC ZADNE MASCI NIE POMAGAJA BLIZNA JEST SZEROKA NA 2CM I D┼üUGA NA 21CM .WSTYDZE SIE ROZEBRAC DO STROJU KOMPIELOWEGO DWUCZESCIOWEGO,BLUZKI MUSZE NOSIC CIEMNE BO JASNE PRZESWITUJA I TEZ SIE KIEDYS WLASNIE ZASTANAWIALAM CZY MOZNA USUNAC TAKLA BLIZNE.BLIZNE MAM 1,5 ROKU. Witaj Patricia86!! krok
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam takie srednio małe usta
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest idealna na kolacj─Ö, zwlaszcza w po┼é─ůczeniu z produktami bogatymi w witamin─Ö C.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny mam do was pytanie odnosnie wyprozniania podczas glodowki
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝ecie mi co┼Ť poradzi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jaja!
Niby jest jak powinno by─ç, czyli B

Technotronic [link widoczny dla zalogowanych] Tylko za bardzo nie szalej z tym odchudzaniem , bo niedaj Bo┼╝e , wr├│cisz do starych nawyk├│w.
Pozdrawiam po porodzie w Sok├│┼éce od samego poczatku tej ci─ů┼╝y te┼╝ jestem zdecydowana na por├│d w prywatnej klinice i ┼╝adna si┼éa mnie od tego nie odwiedzie (poza przyziemnym brakiem miejsc). A klinike i lekarza polecam a o efektach mog─Ö napisac ale w p├│┼║niejszym terminie na razie jest oki - dla mnie i to najwa┼╝niejsze gdy┼╝ z cudotw├│rc─ů nie mia┼éam doczynienia.. posz┼éam teraz na piaskowanie do m┼éodziutkiej stomatolog w Zambrowie na piaskowanie za 100 z┼é, usun─Ö┼éa kamie┼ä skalerem (ultrad┼║wi─Öki zno┼Ťne), nast─Öpnie piaskowa┼éa (???) mo┼╝e 5 minut ( wytworzy┼éa mi si─Ö bia┼éa piana w ustach), ale smak by┼é MEGA S┼üONY!!!, prze┼╝y┼éam horror, kt├│ry trwa┼é prawie tydzie┼ä: Ech, doczytalam. [link widoczny dla zalogowanych]
mam 16 lat i mam bardzo powazny problem z moimi w┼éosami. kiepska z niej aktorka. Ale jakby kto chcia┼é to pode┼Ťl─Ö ten adres mailikiem. staramy sie o dzidziusia od 5 lat i nic(((to tak bardzo boli ,jak czytam takei wypowiedzi jak twoje jest mi bardzo przykro pomysl najpierw o tym a nie wypisujesz glupstwa!!!!! ch. zycze wytrwalosci i szybkich efektow Nawet jesli mam juz wypelniona ka┼éem odbytnice to on za nic w swiecie nie wyjdzie sam na zewnatrz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie jest ┼║le, czuj─Ö si─Ö l┼╝ejsza i ciuchy jakby lu┼║niejsze si─Ö robi─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak by to ujac ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Rowniez byl bardzo agresywny.
Na pla┼╝─Ö te┼╝ mam specjalne pieluchy, wi─Öc mo┼╝e skorzystamy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycie jest krotkie i fajne i nie nalezy go marnowa─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakis czas temu poznalam turka przez internet, w te wakacje chcemy sie spotkac - mam przyjechac na wesele jego siostry, on chce mnie predstawic rodzinie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja swoja glodowke zaczelam 20 czerwca z waga 84,2 przy wzroscie 169. [link widoczny dla zalogowanych] czwartek po południu - zabieg prawie bez bólowy.
-----> Dziewczyny, dzieki za Wasze wpisy - uspokoilyscie mnie Mysle, ze on cierpi na tzw. - Agnieszkę Dygant Wit.B12 Magnez,Potas + gimnasyka i pływanie.Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] rne/faq/ [link widoczny dla zalogowanych]
Na atkinsie czuj─Ö sie dobrze, nawet bardzo dobrze, jestem przed @ a wskaz├│wka wagi nie posz┼éa w g├│re,wi─Öc jest ok!! Ale z powodu tego strachu nie mozesz rezygnowa─ç z czegos co jak sadz─Ö z Twoich wypowiedzi jest jesli nie najwa┼╝niejsz─ů , to jedna z wa┼╝niejszych rzeczy w zyciu . pomidory (100g) -3g-5g w zaleznosci od odmiany siemka dziewczynki co tam u was Regine-jutro w─Ödruj─Ö do apteki po kelp- tylko napisz mi je┼Ťli mo┼╝esz jaka to firma,ok?? Dodam ze waze ok 67 kg porzy wzroscie 170! jesli w klasztorze lecza zio┼éami to ciekawe czego dosypali do tego proszku??
dzieki wielkie za szybka odpowiedz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja pracowalem przez pewien czas z turkami przy pewnym projekcie i mowiac szczerze z 10ciu osob ktore byly tej narodowosci jedna byla ok, rezszta cala reszta szkoda mowic.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona uczniˇw i absolwentˇw 43 gimnazjum w úodzi Strona G│ˇwna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin